Planai, naujas singlas ir perklausos…

Po paskutinio mini turo (kuris vadinosi Slipping Away 09) mes bandėm groti 5-se. Po kelių savaičių, kurdami naujus kurinius ir repetuodami supratom, kad mums vis dėl to reikia antrojo gitaristo. Studijoje įrašėmė su Sic’u gitaros partijas naujajam singlui,šį kartą labiau eksperimentuodami su garsu nei anksčiau. Turėjome pasirinkimą iš 5 gitarų (firmų), išbandėme visas, bet, kaip visada pasirinkome ESP, gal dėl įpročio, o gal dėl to, kad ESP idealiai tiko (ju firminis metalovas sound‘as) ir šiam kūriniui. Vox, Marshall, Line 6, Boss, ir daug visokiu preampu ir kombinacijų įkvėpė mus eksperimentams …

Mano manymu, gitaros skambesys naujame single bus idealus,nes pirmą kartą gyvenime aš juo patenkintas . Boso partijas įrašiau pats. Naudojau mano mėgstamą bosine LTD su Roland GT-10b procesorių. Kartu su Jerochinu išbandėme porą preampų kol radome idealiausią. Šiaip, aš likau patenkintas ir boso skambesiu. Žinau, kad po shaping‘o jis trupučiuką pasikeis i gerąją pusę. Laukiu nesulaukiu ,kada galėsiu išgirst kaip skambės bosas post-production metu. Apie Jerochino elektroninį-juvelyrinį- darbą, aš net nekalbu. Geriau vieną kartą išgirst… Galiu pasakyti tik tiek, kad, mano manymu tai pats subtiliausias jo darbas su mumis. Dabar vyksta vocal recording sessions,o po to mūsų laukia Latvija ir UK.

Dėl artwork’o – susipažinau su labai miela ir talentinga asmenybe, kuri sukurs artworką naująjam singlui. Visiškai ja pasitikiu ir pirmą kartą leidau pačiai sukurt idėją, viziją, be įprasto mano niurzgimo. Dėl gitaristo… Šio mėnesio pradžioje mes persikėlėme i naują rehearsal space‘ą. Po pirmos repeticijos nusprendėme negaišt laiko ir ieškoti antrojo gitaristo. Parašėm skelbimą… Kitą dieną mane pažadino pirmo žmogaus, norinčiojo groti su mumis,skambutis . Tai buvo 8 valanda ryto. Skambučiai tęsėsi iki pietų. Savo gmail‘e taip pat radau laiškų. Iš viso per 2 dienas man parašė apie 16 žmonių, nuo pradedančiųjų iki žinomu gitaristų, tokiu kaip Edgaras Pishchikas (SEL). Surengti perklausą visiems norintiems buvo neįmanoma, taigi mes nusprendėm perklausyt tik 6-8 žmonės.

Pirma „audition“ diena buvo pati lengviausia – tik vienas žmogus. Kitos dienos buvo sunkesnes, reikėjo klausyt po 3-4 žmonės. Buvo sunku, bet labai įdomų – uždavinys buvo toks : reikėjo išmokti 2 mūsų gabalus, Adrift‘ą ir Sinner‘į, bei pagrot trumpą improvizaciją. Ką čia ir pasakysi – man visada buvo įdomų išgirst Adrift‘ą su kitu gitaristų (primenu,kad iki šiol aš buvau antras gitaristas, bet po Antono pasitraukimo iš grupes tapau bosistu). Buvo ir bliuzo, ir metalo ir daug įdomių minčių bei garsų. Po savaitės mes turėjome 4 stiprius muzikantus, kandidatus, iš kuriu mums reikėjo pasirinkt tik vieną. Mes atsižvelgėme į jų profesionalumą, charizmą, „attitude“ ir daug kitų dalykų…

Rezultatus paskelbsiu kitą savaitę.

p.s. Joaaa. Visiškai pamiršau….  Man ne kartą siūlė (prašė) rašyt naujienas ir post‘us plačiau, bei lietuvių kalba. Taigi pažadu, kad aš, arba kitas grupės narys, rašys nors viena post‘ą (naujieną, savo mintys, ir t.t.) per savaitę.

by Alex

~ by daysofeclipse on December 12, 2009.

Leave a Reply

 
